Skip to content
Spoed

Tip of klacht

Waarom een klachtenprocedure?

Een goed en prettig contact tussen u als patiënt en de medewerkers van de huisartsenpraktijk vinden wij belangrijk. Gelukkig verlopen deze contacten meestal naar ieders tevredenheid. Maar het kan voorkomen dat u niet tevreden bent en een klacht wilt indienen over het handelen van uw huisarts, de praktijkondersteuner of de praktijkassistente.

Wij hebben liever dat u klachten bij ons meldt dan dat u er mee rond blijft lopen. Wij nemen uw klacht serieus en zullen deze met u bespreken. We proberen er ook lering uit te trekken, zodat we in de toekomst nog betere zorg kunnen verlenen.

Hoe dient u een klacht in?

U kunt onderstaand formulier invullen.

Tip of klachtenformulier

Uw gegevens

Degene die de tip of klacht indient.
Naam(Vereist)
Geslacht(Vereist)
Adres(Vereist)

Gegevens van de patiënt

Dit kan ook de vertegenwoordiger of nabestaande van de patiënt zijn.
MM slash DD slash JJJJ
Bijvoorbeeld ouder, echtgenoot etc.

Aard van de klacht

MM slash DD slash JJJJ
Tijdstip gebeurtenis
:
De tip of klacht gaat over(Vereist)
Er zijn meerdere keuzes mogelijk
Toestemming verwerken persoonsgegevens(Vereist)
Bij het versturen van dit formulier geef ik toestemming dat deze gegevens mogen worden gebruikt ten behoeve van de verwerking van de tip of klacht. Uw gegevens zullen niet worden gebruikt voor andere doeleinden en niet worden verstrekt aan derden. Uw gegevens kunnen te allen tijde weer worden verwijderd. Voor volledige informatie over het verwerken van uw gegevens zie ons privacystatement (opent in nieuw tabblad).
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Dit formulier is beveiligd met reCAPTCHA. Het privacybeleid(opent in nieuw tabblad) en de servicevoorwaarden(opent in nieuw tabblad) van Google zijn van toepassing.